Дзвіночок

  • Старша група «ДЗВІНОЧОК»

    Щоб зробити дитину розумною та розсудливою, зробіть її міцною та здоровою. Хай вона працює, діє, бігає — нехай вона постійно перебуває у русі. Жан-Жак Руссо

    Ми дзвіночками звемося,
    Бо як ніжно – сині квіти,
    Всі зростаємо щасливі -
    Дружні українські діти.

    Вихователі прагнуть так організувати життя у групі, щоб діти могли гнучко, варіативно використовувати простір, почуватися володарями ігор та іграшок, виявляти свої інтереси, займатись улюбленими справами й на власний розсуд використовувати вільний час.

  • st_gr_rozd

  • Роздягальня

    Знаходиться на першому поверсі ліворуч. Кожна дитина має особисту шафу та місце у загальній підставці для взуття та підставці для парасольок. У шафі зберігається повсякденний одяг та змінний комплект, форма для занять з фізкультурою.

  • Стенд дитячої творчості

    Знаходиться в роздягальні. Кожна дитина має своє місце, на якому регулярно демонструються ії творчі досягнення — малюнки, аплікації, вироби з ліплення тощо. Батьки мають змогу помилуватися роботами своєї дитини, а потім твори складаються в особисту папку дитини та наприкінці навчально року видаються додому.

  • st_gr_stoly_1

  • Столи для іжі та творчості

    Розташовані в окремій кімнаті приміщення групи. Кожна дитина має своє місце для іжі та творчості. За цими ж столами проводяться тематичні зайняття та відкриті уроки для батьків.

  • st_gr_igr

  • Ігрова кімната

    Окрема кімната приміщення групи. Різноманітні іграшки, навчальні підручники та допоміжні матеріали знаходяться у вільному доступі дитини. Акваріум з рибками  додає затишку та прививає навички піклування за живими істотами.

  • DSC_4003

  • Спальня

    Кожна дитина має окреме ліжко, в якому зберігається ії піжама та за бажанням улюблена іграшка. 

  • DSC_4005

  • Туалетна кімната

    Кожна дитина має особистий рушник та гребінець. З середньої групи діти починають чистити зуби в садочку після іжі, отже, на полиці зберігаються також особисті зубні щітки та зубна паста.

  • Розклад дня

    7.30 — 8-15 Прийом дітей, огляд

    8.15 — 8.30 Ранкова гімнастика

    8-30 — 9-00 Сніданок

    9-00 — 9-15 Самостійна діяльність дітей

    9-15 — 10-15 Навчально — ігрова діяльність дітей

    10-15 — 12-00 Підготовка до прогулянки, прогулянка

    12-00 — 13-00 Повернення з погулянки, підготовка до обіду, обід

    12-45 — 15.15 Підготовка до сну, сон

    15-15 — 15-30 Поступовий підйом, загартовуючі поцедури

    15-30 — 16-00 Полуденок

    16-00 — 16-30 Самостійна діяльність дітей, ігри, спілкування

    16-30 — 18-00 Підготовка до прогулянки, прогулянка

    18-00 — 18-30 Повернення з погулянки, вечеря

    18-30 — 19-30 Повернення дітей додому, бесіди з батьками

  • Розклад занять

    Понеділок
    1. Інтегроване заняття (дитина у довкіллі/віконечко в природу; чарівні фарби і талановиті пальчики)*
    2. Зростаємо дужими

    Вівторок
    1. Мова рідна, слово рідне
    2. Прилучаємось до музичної скарбниці
    Друга половиня дня — спортивні розваги 1 та 3 тиждень

    Середа
    1. Навчаємося грамоти, у нас в гостях книжка
    2. Зростаємо дужими
    Друга половина дня — Розвивальні заняття з психологом (індивідуальні, групові), музичні розваги

    Четвер
    1. Математична скарбничка*
    2. Чарівні фарби і талановиті пальчики (інтергація з конструктором LEGO)*
    3. Фізкультура на вулиці (пішохідний перехід)

    П’ятниця
    1. Чарівні фарби і талановиті пальчики*
    2. Розвивальні заняття з психологом (індивідуальні, групові)
    3. Прилучаємось до музичної скарбнички
    3. Фізкультура на повітрі

    * — форма організації заняття залежить від запланованого навчального матеріалу, та реалізується в ігровій, трудовій діяльності та індивідуальній роботі.