Курчатко

  • Група раннього віку «КУРЧАТКО»

    «Те, чого дитина не набула в ранньому дитинстві, лишається прогалиною в наступні періоди надовго, а подекуди на все життя», писав один з фундаторів теоретичних досліджень раннього дитинства М. Щелованов.

    Доки тато й мама на роботі

    В групі створене розвивальне середовище, яке сприяє розширенню, поглибленню та систематизації елементарних уявлень про знайоме — незнайоме, схоже — несхоже, спонукає дітей до творчості.

  • Розпорядок дня

    7.30 — 8-15 Прийом дітей, огляд

    8.15 — 8.30 Ранкова гімнастика

    8-30 — 9-00 Сніданок

    9-00 — 9-15 Самостійна діяльність дітей

    9-15 — 10-15 Навчально — ігрова діяльність дітей

    10-15 — 12-00 Підготовка до прогулянки, прогулянка

    12-00 — 13-00 Повернення з погулянки, підготовка до обіду, обід

    12-45 — 15.15 Підготовка до сну, сон

    15-15 — 15-30 Поступовий підйом, загартовуючі поцедури

    15-30 — 16-00 Полуденок

    16-00 — 16-30 Самостійна діяльність дітей, ігри, спілкування

    16-30 — 18-00 Підготовка до прогулянки, прогулянка

    18-00 — 18-30 Повернення з погулянки, вечеря

    18-30 — 19-30 Повернення дітей додому, бесіди з батьками

  • Розклад занять

    Понеділок
    1. Любій малечі про цікаві речі*
    2. Розвивальні заняття з психологом (індивідуальні, групові)
    3. Фізкультура на повітрі

    Вівторок
    1. У нас в гостях книжка*
    2.Гучні веселі нотки
    Друга половиня дня -зростаємо дужими

    Середа
    1. Дитина у довкіллі. Віконечко в природу*
    2.Чарівні фарби
    3.Фізкультура на повітрі
    Друга половина дня — музичні розваги

    Четвер
    1. У світі звуків
    2.Гучні веселі нотки
    3. Пішохідний перехід

    П’ятниця
    1. Талановиті пальчики*
    2. Зростаємо дужими

    * — форма організації заняття залежить від запланованого навчального матеріалу, та реалізується в ігровій, трудовій діяльності та індивідуальній роботі.

  • rozd

  • Роздягальня:

    Знаходиться на першому поверсі ліворуч в приміщенні групи. Кожна дитина має особисту шафу та місце у загальній підставці для взуття та підставці для парасольок. У шафі зберігається повсякденний одяг та змінний комплект, форма для занять фізкультурою.

  • doshka

  • Стенд дитячої творчості:

    Стенд дитячої творчості
    Знаходиться в роздягальні. Кожна дитина має своє місце, на якому регулярно демонструються ії творчі досягнення — малюнки, аплікації, ліпка тощо. Батьки мають змогу помілуватися роботами своєї дитини, а потім твори складаються в особисту папку дитини та наприкінці навчально року видаються додому.

  • stil

  • Столи для їжі та творчості:

    Розташовані в окремій кімнаті приміщення групи. Кожна дитина має своє місце для іжі та творчості. За цими ж столами проводяться тематичні зайняття та відкриті уроки для батьків.

  • irrova

  • Ігрова кімната:

    Окрема кімната приміщення групи. Різноманітні іграшки, навчальні підручники та допоміжні матеріали знаходяться у вільному доступі дитини. Акваріум з рибками додає затишку та прививає навички піклування за живими істотами.

  • spyalnya

  • Спальня:

    Кожна дитина має персональне ліжко, в якому зберігається ії піжама та за бажанням улюблена іграшка. .

  • tualet

  • Туалетна кімната:

    Кожна дитина має особистий рушник та гребінець. З середньої групи діти починають чистити зуби в садочку після іжі.

  • Вихователі

    Кваліфіковані педагоги які працюють в цій групі
    • Олена Миколаївна
      Вихователь групи раннього віку «Курчатко»
    • Борислава Борисівна
      Вихователь групи раннього віку «Курчатко»